10 digitale strategier

En præsentation af ti temaer, der har fundamental strategisk betydning for virksomheder
Note: 
Indhold: Mobile løsninger : smartphones, tablets, apps og mobile sites ; Digitale produktfordele : The Internet of Things (IoT); Datakapitalisering : analyse, indsigt og personalisering ; eCommerce : optimering af den digitale forretning ; Connected Retail : at koble fysiske og digitale købsoplevelser ; Digital kundenærhed : skræddersyede oplevelser baseret på kundens interesser ; Den sociale virksomhed : kommunikation, samarbejde og videndeling gennem sociale medier ; Content Marketing : marketing som værdiskabende og relevant indhold ; Gamification : at engagere kunden gennem spilmekanismer ; Agil innovation : entrepreneurship, minimal viable product, lean start-up

10 digitale strategier

Lydbog
Spilletid: 
2 timer 53 minutter
Bognummer: 
40348
Indlæsningsår: 
2013
Nota udgivelsesår: 
2013
Indlæser: 
Udgave: 
Gyldendal Business, 2013
ISBN: 
9788702150407