Co-teaching & universal design for learning

differentierede og inkluderende undervisningsstrategier
Grundskolerne har udfordringer med at lykkes med inklusionen. Denne bog viser, hvorledes skolerne via arbejde med co-teaching og Universal Design for Learning kan skabe inkluderende klasserum, hvor alle elever trives, lærer og udvikler sig. For grundskolens lærere, ledere samt studerende på lærer- og pædagoguddannelsen
Note: 
Indhold: Baggrunden (Introduktion til inkluderende undervisning ; Lærernes og pædagogernes rolle - før og nu ; Effekten af inklusionsindsatsen i Danmark) ; Begreberne (En introduktion til co-teaching ; En introduktion til UDL ; Hindringer og fordele ved co-teaching og UDL) ; Anvendelsen (Fælles planlægning og flere måder at præsentere fagligt indhold på ; Fælles undervisning og forskellige veje til engagement og motivation ; Fælles vurdering og flere veje til indtryk og udtryk ; Næste skridt)

Co-teaching & universal design for learning

Standard e-bog

Du skal være logget ind for at kunne downloade denne bog. Gå til login.

Bognummer: 
666049
Nota udgivelsesår: 
2025
Udgave: 
Dafolo, 2024
ISBN: 
9788772343044