Didaktik på kryds og tværs

Note: 
Indhold: Karsten Schnack: Didaktik på kryds og tværs : tekster til sammenlignende (fag)didaktik ; Dannelsens indhold som didaktikkens emne. Frede V. Nielsen: Fagdidaktikkens kernefaglighed. Bernard Eric Jensen: Om at skifte (fag)didaktisk paradigme - en eksemplarisk historie? Jeppe Skott: Om at forstå de udlevede læringspotentialer - fagdidaktik med matematik som eksempel. Vibeke Hetmar: Kulturformer som didaktisk kategori : litteraturpædagogisk konkretiseret. Naturfagsdidaktik som områdedidaktik / Annemarie Møller Andersen ... [et al.]. Praktisk klogskab : hverdagens erfaringsrum i fagdidaktisk perspektiv / Jette Benn, Bent Illum og Minna Kragelund. Claus Haas: Demokratididaktik som fagdidaktisk og identitetspolitisk forskningsfelt. Lena Lindenskov: Viden, lighed og kompetence som temaer i læseplanudvikling : med eksempler fra matematik. Stig Broström: Børnehavepædagogik eller børnehavedidaktik - er der fag i børnehaven? Søren Kruse: Hvad konstituerer indholdet i undervisningen? : et (fag)didaktisk grundlagsproblem i systemteoretisk belysning. Kjeld Kjertmann: Indkulturering - et nyt fagdidaktisk felt. Carl Winsløw: Hvad skal vi med matematikdidaktikken? Mads Th. Haugsted: Mundtlighed og didaktik. It-didaktik i folkeskolens værkstedsfag / Kristine Andersen og Claus Witfelt

Didaktik på kryds og tværs

Indscannet e-bog, ikke bearbejdet
Bognummer: 
605188
Nota udgivelsesår: 
2013
Redaktion: 
Karsten Schnack
Udgave: 
Danmarks Pædagogiske Universitet, 2007
ISBN: 
8776130231