Effekter af specialundervisningen

pædagogiske vilkår i komplicerede læringssituationer og elevernes faglige, sociale og personlige resultater
Note: 
Indhold: Niels Egelund: Velfærdsprogrammets specialundervisningsdel. Effektundersøgelse af indsatsen over for børn og unge med lettere vanskeligheder (Helen Laustsen: Resultater fra delprojektet "Effektundersøgelse af indsatsen over for børn og unge med lettere vanskeligheder". Camilla Dyssegaard: Inkluderende pædagogik - intentioner og virkelighedens verden : et mixed methods forskningsprojekt). Pædagogiske vilkår - for elever i komplicerede læringssituationer / af Susan Tetner ... [et al.]. Del 1 (Susan Tetner: De tre aktørperspektiver ; Forældrenes perspektiv. Elevernes perspektiv / af Susan Tetler & Kirsten Baltzer. Lotte Hedegaard-Sørensen: Lærernes perspektiv). Del 2 (Susan Tetner: Læringsmiljøer for elever med nedsat funktionsevne ; Sammenfatning. Connie Boye: Læringsmiljøer for elever med diagnosen ADHD ; Læringsmiljøer for børn med cerebral parese. Lotte Hedegaard-Sørensen: Læringsmiljøer for elever med diagnoser inden for Autisme Spektrum Forstyrrelse. Kirsten Baltzer: Læringsmiljøer for blinde elever i folkeskolen ; Læringsmiljøer for børn i omfattende læsevanskeligheder. Grete Liv Andersen: Læringsmiljøer for elever med generelle læringsvanskeligheder). Del 3 (Byggesten til 'god praksis' / af Lotte Hedegaard-Sørensen ... [et al.]. Susan Tetler: Konklusion og perspektivering). Niels Egelund: Perspektivering og samlet konklusion

Effekter af specialundervisningen

Standard e-bog

Forkortelsesgrad

Punktvariant

Eksportformat

Decimalnummerering

Download
Bognummer: 
623635
Nota udgivelsesår: 
2013
Redaktion: 
Niels Egelund og Susan Tetner
Udgave: 
Danmarks Pædagogiske Universitetsforlag, 2009
ISBN: 
9788776842987