Folketingsvalgkampen 2011 i perspektiv

(Studier i dansk politik)
Note: 
Indhold: Kasper Møller Hansen: Valgkampen 2011 i perspektiv ; Mediernes meningsmålinger ; Hvilke vælgere bliver eksponeret for kampagnen? ; Værdi- og fordelingspolitik i en valgkamp ; Tvivlerne under valgkampen ; Konklusion : valgkampens karakteristika, effekter og fremtid. Karina Kosiara-Pedersen: Partiernes kampagneudgifter ; Partimedlemmer i valgkamp ; Interesseorganisationer og virksomheder i valgkamp ; Valgplakater ; Partiernes politiske dagsorden i valgkampen ; Hvilken effekt har interesseorganisationernes deltagelse? Kandidaternes kampagner / af Kasper Møller Hansen, Jens Hoff og Karina Kosiara-Pedersen. Valgkampens negative kampagnebudskaber / af Kasper Møller Hansen og Rasmus Tue Pedersen. Dør-til-dør-kampagnens effekt på kendskab, personlige stemmer og partivalg : et felteksperiment / af Daniel Witt Jason og Simon Kollerup. Partilederdueller på TV / af Jonas Hedegaard Hansen og Kasper Møller Hansen. Valgkampens dagsorden i perspektiv / af Jens Olav Dahlgaard, Kasper Møller Hansen og Rasmus Tue Pedersen. Rasmus Tue Pedersen: Avisernes fokus og framing under valgkampen. Mere rød, mere blå : kampagner forstærker vælgernes partisympati / af Kasper Møller Hansen og Karina Kosiara-Pedersen. Effekten af kandidaternes kampagner / af Kasper Møller Hansen, Jens Hoff og Karina Kosiara-Pedersen. Valgkampens effekt på vælgernes politiske viden og efficacy / af Kasper Møller Hansen og Rasmus Tue Pedersen. Partiledersympati / af Kasper Møller Hansen og Karina Kosiara-Pedersen. Jonas Hedegaard Hansen: Valgkampens betydning for de personlige stemmer

Folketingsvalgkampen 2011 i perspektiv

Grundigt bearbejdet
Bognummer: 
632961
Nota udgivelsesår: 
2016
Udgave: 
Jurist- og Økonomforbundet, 2014
ISBN: 
9788757430554