Foundations of marketing

Note: 
Part 1: The Market-Led Organization (The nature of marketing ; The global marketing environment ; Understanding customer behaviour ; Market Information ; Market segmentation, targeting and positioning). - Part 2: Creating Customer Value (Value through products & brands ; Value through services, relationships & experiences ; Value through price). - Part 3: Delivering and managing customer value (Integrated marketing communications 1: mass communications techniques ; Integrated marketing communications 2: direct communications techniques ; .Distribution management ; Marketing planning and strategy)

Bemærk, Nota har flere udgaver af denne e-bog. De vises alle nedenfor.

Foundations of marketing (Engelsk)

Grundigt bearbejdet (Engelsk)
Bognummer: 
642647
Nota udgivelsesår: 
2019
Udgave: 
McGraw-Hill Education, 2019, (6. udgave)
ISBN: 
9781526847348

Foundations of marketing (Engelsk)

Grundigt bearbejdet (Engelsk)
Bognummer: 
631889
Nota udgivelsesår: 
2016
Udgave: 
McGraw-Hill Education, 2015, (5. udgave)
ISBN: 
9780077167950

Foundations of marketing (Engelsk)

Grundigt bearbejdet (Engelsk)
Bognummer: 
631130
Nota udgivelsesår: 
2015
Udgave: 
McGraw-Hill Higher Education, 2012, (4. udgave)
ISBN: 
9780077137014

Emneord