Fremmedsprog i gymnasiet

teori, praksis og udsyn
Note: 
Indhold: Den sprogdidaktiske ramme (Dorte Fristrup: Perspektiver på profil og kernefaglighed. Birgit Henriksen: Sprogsyn og læringssyn. Metoder og tilgange / Susana S. Fernández og Dorte Fristrup. Susana S. Fernándes: Fokus på form. Hanne Leth Andersen: Progression. Elevautonomi og differentiering /Astrid Rasmussen og Susana S. Fernández. Jane Vinter: Motivation). Den kommunikative sprogundervisning i praksis (Dorte Fristrup: Den kommunikative undervisning. Birgit Henriksen: Mundtlig sprogproduktion. Karen Sonne Jakobsen: Skriftlighed. Susana S. Fernández: Feedback. Tasks / Mads Jakob Kirkebæk og Pia Ballegaard Hansen. Ord og tekst / Lise Andersen og Birgit Henriksen. Steen Bille Jørgensen: Litteraturforståelse. Jette Friis Tucǎ: Faktatekster. Det digitale læringsrum / Francesco Caviglia og Chresteria Neutzsky-Wulff). Rammer og udsyn (Interkulturel kompetence / Mette Skovgaard Andersen og Lisbeth Verstraete-Hansen. Kreativitet og innovation / Hanne Leth Andersen og Dorte Fristrup. Hanne Leth-Andersen: Alle fag er sprogfag.Birgit Henriksen: Lærerens faglige udvikling

Fremmedsprog i gymnasiet

Standard e-bog

Forkortelsesgrad

Punktvariant

Eksportformat

Decimalnummerering

Download
Bognummer: 
640278
Nota udgivelsesår: 
2018
Redaktion: 
Hanne Leth Andersen m.fl.
Udgave: 
Samfundslitteratur, 2014
ISBN: 
9788759318805