Historiepædagogik

Note: 
Indhold: Thomas Binderup: Faglig identitet. Sten Larsen: Historiefaget i mere end 100 år. Leon Dalgas Jensen: Historieundervisning og demokratisk deltagelse. Vibeke Ankersborg: Kildekritik som konstituerende for den faglige identitet. Andreas Rasch-Christensen: Hvad ved vi om historieundervisning og historiedidaktik? Bernard Eric Jensen: Et historiedidaktisk overblik. Jens Pietras: Hvordan lærer børn historie? Charlotte Poulsen: Praktik i historie. Jens Aage Poulsen: Progression og differentiering. Nanna Bøndergaard Butters: At gøre eleverne til brugere af historie. Tanja Maria Andersen: Samarbejde og kommunikation. Lone Torp Rosenkilde: Begynder- og fortsætterundervisning. Søren Elmerdahl Hemmingsen: At have afgangselever. Henrik Smedegaard Larsen: Professionsudvikling

Historiepædagogik

Indscannet e-bog, let bearbejdet
Bognummer: 
624116
Nota udgivelsesår: 
2013
Udgave: 
Kvan, 2012
ISBN: 
9788792871114