Inklusionsvejlederen - Bind 2: Elev og diagnose

(Inkluderende læringsfællesskaber) Med fokus på specialpædagogiske udfordringer behandles det der specifikt kommer til udtryk hos de enkelte elever når de møder skolehverdagen
Note: 
Indhold: Ditte Dalum Christoffersen: Inddragelse af elevperspektiver. Udsatte elever / Heidi Honig Spring og Frank Spring. Micki Sonne Kaa Sunesen: Neuropædagogik - i et vejledningsperspektiv. Lotte Hedegaard-Sørensen: Generelle læringsvanskeligheder - hvad lærere skal vide. Grethe Damon: Socio-emotionelle vanskeligheder - en målrettet indsats. Angst - forståelse, afklaring og intervention / Barbara Hoff Esbjørn og Ingrid Leth. ADHD / Charlotte Andersen og Camilla Lind Melskens. Høretab / Anna Haven og Vibeke Rødsgaard-Mathiesen. Motoriske udfordringer og inklusion / Hans Godske og Mona Miche. Synstab / Kirsten Bøgh, Per E. Mortensen og Torben Tikjøb. Tine Basse Fisker: Autisme. Sofia Esmann: Skriftsprogsvanskeligheder

Inklusionsvejlederen - Bind 2: Elev og diagnose

Standard e-bog

Du skal være logget ind for at kunne downloade denne bog. Gå til login.

Bognummer: 
645363
Nota udgivelsesår: 
2020
Redaktion: 
Rasmus Alenkær
Udgave: 
Dafolo, 2016
ISBN: 
9788771602692