Innovation og læring

filosofiske og kritiske perspektiver
(Filosofi og læring)
Note: 
Indhold: Faglighed, etik og tradition : et kvalificeret innovationsbegreb (Michael Paulsen: Innovationsbegrebets dialektik i en uddannelseskontekst. Innovative evner og de gymnasiale uddannelser / Peter Hobel og Torben Spanget Christensen. Evaluering af kreativitet og innovation i undervisning / Lise Agerbæk og Martha Haahr. Steen Nepper Larsen: Innovation som total national forløsning). Offentlig og social innovation (Luise Li Langergaard: Innovation som styrkelse af det offentlige ved den offentlige sektor? Karen Ingerslev: Grænsekrydsende offentlig innovation). Brede og snævre innovationsforståelser (Dorthe Iversen: Udvikling af studerendes og medarbejderes kreative og innovative kompetencer. David Kergel: Creativity as subjection : disobedience as creativity. Margit Saltofte: Anerkendelse af kreativitet i skolen - men hvilken slags? Søren Harnow Klausen: Hvad er innovation?)

Innovation og læring

Standard e-bog

Forkortelsesgrad

Punktvariant

Eksportformat

Decimalnummerering

Download
Bognummer: 
713144
Nota udgivelsesår: 
2013
Redaktion: 
Michael Paulsen og Søren Harnow Klausen
Udgave: 
Aalborg Universitetsforlag, 2012
ISBN: 
9788771120530