Lærerens grundbog til indskolingen

(Billedkunst i skolen) Om hvordan læreren kan planlægge, tilrettelægge, gennemføre og evaluere undervisningsforløb i billedkunst i indskolingen. Pædagogiske fokusområder som fx. differentiering, progression, fagsyn og faglig læsning inddrages og sættes i relation til konkret undervisning
Note: 
Indhold: Billeders betydning - tre eksempler ; Undervisningsforløb - mennesket ; Undervisningsforløb - det fortællende billede ; Progression i billedkunstundervisningen ; Planlægning og tilrettelæggelse af undervisning i indskolingen ; Fagsyn ; Undervisningsforløb - huset ; Billedbank ; Undervisningsforløb - rumlige tableauer ; Faglig læsning i billedkunst ; Gennemførelse og evaluering af undervisning i indskolingen ; Undervisningsforløb - tegneserien ; Differentiering ; Undervisningsforløb - naturen ; Ny billedkunstlærer - råd og anbefalinger

Lærerens grundbog til indskolingen

Grundigt bearbejdet
Bognummer: 
629919
Nota udgivelsesår: 
2015
Udgave: 
Meloni, 2012
ISBN: 
9788792505507