Lærerens grundbog til mellemtrinnet

(Billedkunst i skolen) Om hvordan læreren kan planlægge, tilrettelægge, gennemføre og evaluere undervisningsforløb i billedkunst på mellemtrinnet. Pædagogiske fokusområder som fx. fagets historie, billedsamtale og billedanalyse inddrages og sættes i relation til konkret undervisning
Note: 
Indhold: Hvad er faget? ; Undervisningsforløb - mapping, om kortlægning af byen ; Æstetik, æstetiske læreprocesser og virksomhedsformer ; Undervisningsforløb - kunstmuseet ; Billedsamtaler og billedanalyse ; Planlægning og tilrettelæggelse af undervisningen på mellemtrinnet ; Undervisningsforløb - ugens nyhedsbegivenhed undersøgt gennem video ; Klasseledelse i billedkunst ; Undervisningsforløb - landart, om forandring af et nærmiljø ; Gennemførelse og evaluering af undervisning ; Undervisningsforløb - plakaten ; Skole og læreruddannelse i samarbejde ; Undervisningsforløb - klima og miljø ; Værktøjer og materialer

Lærerens grundbog til mellemtrinnet

Grundigt bearbejdet
Bognummer: 
633595
Nota udgivelsesår: 
2016
Udgave: 
Meloni, 2016
ISBN: 
9788771500691