Langt fra Silicon Valley

digital transformation i danske virksomheder
På baggrund af eksempler, modeller, forskning og teorier, samt konkrete overvejelser fra erhvervsledere i privat og offentligt regi, udformes ni principper for hvad man som leder kan gøre, når man står overfor digitale forandringer
Note: 
Indhold: Radikal digital transformation - dit call til en strategisk reorientering ; Princip 1 - analyse : vælg din strategiske position - og hold fast ; Princip 2 - find steder i din værdikæde, hvor nye forretningsmodeller kan udvikles ; Princip 3 - marked fra e-commerce til omnichannel : sæt din digitale kundes rejse forrest ; Princip 4 - datainformateret forretning : hvis data er dit nye guld, så udnyt det ; Princip 5 - effektivisering : gør dine forretningsgange mere intelligente med softwarerobotter og AI ; Princip 6 - etiske dilemmaer : vælg og brand dig på et tydeligt dataetisk ståsted ; Princip 7 - innovation : forny og forandr din organisation i antistrategiens digitale tidsalder ; Princip 8 - kompetencer : differentier dig digitalt - og vind så på de menneskelige kompetencer ; Princip 9 - tech : find din vej til at være på forkant med de nye digitale teknologier ; Dig som topleder : de 9 ting du selv kan gøre

Langt fra Silicon Valley

Standard e-bog

Forkortelsesgrad

Punktvariant

Eksportformat

Decimalnummerering

Download
Bognummer: 
645792
Nota udgivelsesår: 
2020
Udgave: 
Djøf, 2019
ISBN: 
9788757446135