Markedskommunikation i praksis

Note: 
Indhold: Marked og kommunikation (Ole Hagh: Markedskommunikation og forretningen ; Markedskommunikation versus marketing. Målgrupper og segmenter / Gry H. Knudsen og Dannie Kjeldgaard) ; Brand management (Brand management - teoretisk introduktion / Sophie Esmann Andersen og Yun Mi Antorini. Tilde Heding: Branding strategier - bang, bang, bang - and you are not done. Thomas Mølgaard: Business-to-consumer branding. Lars Sandstrøm: Business-to-business branding. Kristian Eiberg: Employer branding) ; Kampagner (Kampagner - teoretisk introduktion / Finn Frandsen og Winni Johansen ; Ole E. Andersen: Kommercielle kampagner. Line Rasmussen: Ikke-kommercielle kampagner. Kreativitet / Henrik Juul og Lars AP. Susanne Lund: Planning og briefing. Pernille Fruensgaard Øe: Medieplanlægning. Jonas Hemmingsen: Roi og effektmåling på kampagner) ; Discipliner i markedskommunikation (Lars Pynt Andersen: Discipliner i markedskommunikation - teoretisk introduktion. Martin Vibe Jacobsen: Reklame : find ind til sandheden og fortæl den bedre end andre. Tomas Gorrissen: Dialogmarkedsføring : fra fokus på relationer til fokus på relationers relevans. Nicolai Hæggelin: Sociale medier. Sponsering / Katja Moesgaard og Erich Karsholt. Mikkel Berg: Produktplacering. Kristian Eiberg: Marketing public relations. Peter Zimmermann: Trade marketing/promotions. Event marketing / Sarah Holmslykke og Sylvia Mark Andreasen) ; International markedskommunikation (Sine Nørholm Just: International markedskommunikation - teoretisk introduktion. Simon Gade Hjorth: Globale kampagner. Henrik Kraglund: Internationale kampagner, der tilpasses lokalt. Sidsel Fabech: Kulturforskelle i international markedskommunikation) ; Organisering og ledelse (Simon Møberg Torp: Organisering og ledelse - teoretisk introduktion. Kristian Eiberg: Organisering af markedskommunikation. Bureausamarbejde og valg af bureau / Erich Karsholt og Donald Nekman. Asger Daugbjerg: Projektledelse, økonomi og performaceaftaler. Jura / Tina Bøggild og Frank Bøggild)

Markedskommunikation i praksis

Grundigt bearbejdet
Bognummer: 
632389
Nota udgivelsesår: 
2016
Udgave: 
Samfundslitteratur, 2013
ISBN: 
9788759316139