Markedskommunikation og medieplanlægning

Forfatter:
Teoretisk og praktisk introduktion til alle faser af en virksomheds markedskommunikation. Der er fokus på budskabet, målgruppen og medievalget. Henvender sig til studerende og professionelle
Note: 
Indhold: Mediemarkedet ; Medieforbrug og mediegrupper ; Branding ; Samarbejde med bureauer - processer, aktører, snitflader ; Fravalg af reklamer/adblocking ; Modeller for reklamers effekt ; Kampagnens faser og budskabet ; Segmentering, målgruppevalg og positionering ; Eksponering, opmærksomhed, perception og hukommelse ; Responsfunktion, frekvens, nettodækning og recency ; Kontekstens betydning ; Mediebudgettering ; Planlægningsprocessen ; Tv/flow-tv ; Printmedier ; Biograf ; Radio ; Outdoor - stationært og mobilt ; Digitale medier

Markedskommunikation og medieplanlægning

Standard e-bog

Du skal være logget ind for at kunne downloade denne bog. Gå til login.

Bognummer: 
658133
Nota udgivelsesår: 
2023
Udgave: 
Samfundslitteratur, 2023
ISBN: 
9788759329405