Marketing

en grundbog i afsætning
(Systime iBog) Grundbog i afsætning, der dækker grundforløbet samt B- og A-niveau. Med interaktive opgaver og cases
Note: 
Indhold: Introduktion til afsætning (GF) ; Samfundsvidenskabelig metode (GF) ; Markedsanalyse (B) ; Den interne situation (B) ; Den eksterne situation (B) ; Konkurrenceforhold (B) ; Brancheforhold (B) ; Købsadfærd på konsumentmarkedet (B) ; Købsadfærd på producentmarkedet (B) ; Strategi (B) ; Internationalisering (A) ; Porteføljeanalyse og -strategi (A) ; Segmentering, målgruppevalg og positionering (B) ; Segmentering og målgruppevalg i internationalt perspektiv (A) ; Segmentering på producentmarkedet (A) ; Marketingmix (B) ; Produkt (B) ; Serviceydelser (B) ; Produkt i internationalt perspektiv (A) ; Pris (B) ; Pris i internationalt perspektiv (A) ; Distribution (B) ; International distribution (A) ; Promotion (B) ; International promotion (A) ; Marketingmix i internationalt perspektiv (A) ; Marketingplan (A)

Marketing

Indscannet e-bog, specialproduktion - Med figurbeskrivelser
Bognummer: 
651101
Nota udgivelsesår: 
2021
Udgave: 
Systime, 2017
ISBN: 
9788761687050