Oplevelsesøkonomi

produktion, forbrug, kultur
Note: 
Indhold: Den mangfoldige oplevelsesøkonomi / Jon Sundbo og Jørgen Ole Bærenholdt. Oplevelsens psykologiske struktur / Christian Jantzen og Mikael Vetner. Tove A. Rasmussen: Oplevelsesøkonomien og dens grænser. Lars Fuglsang: Flow-miljøer i oplevelser: publikums position i nye innovationsdynamikker. Innovation i oplevelsesøkonomiens virksomheder - Schumpeters innovationsteorier relateret til to organisatoriske felter: musikindustri og sport / Per Darmer og Lars Bo Hansen. Ledelse af mennesker i oplevelsesvirksomheder / Peter Hagedorn-Rasmussen og Jon Sundbo. Ledelsesroller i oplevelsesøkonomien - at være eller ikke at være teaterchef, det er spørgsmålet / Lars Lindkvist og Olle Duhlin. Jørgen Ole Bærenholdt: Transaktioner: medarbejdere og oplevelser i kulturøkonomien. Kjell Arvidsson: Pladeselskaber i Sverige - forretning i forandring? Professionalisering i den danske filmindustri: Det Danske Filminstitut / Per Darmer ... [et al.]. Turisters oplevelser - mellem mobil selvskabelse og campinglivets 'frihed fra oplevelser' / Bodil Stilling Blichfeldt, Anna Lund Jensen og Janne J. Liburd. Adventure tourism: den grænseoverskridende leg med risiko / Reidar J. Mykletun og Szilvia Gyimóthy. Erika Andersson Cederholm: At "bare være" - ægthed, relationer og intimitet i oplevelsesindustrien. Kenneth Hansen: Design af oplevelser. Lena Mossberg: At skabe oplevelser ved hjælp af storytelling

Oplevelsesøkonomi

Indscannet e-bog, let bearbejdet
Bognummer: 
628108
Nota udgivelsesår: 
2014
Redaktion: 
Jørgen Ole Bærenholdt og Jon Sundbo
Udgave: 
Samfundslitteratur, 2007
ISBN: 
9788759312506