Pædagogik og lærerfaglighed

Note: 
Indhold: Kompetenceområder (Ole Michael Spaten: Børns og elevers udvikling. Lene Tanggaard: Læring. Connie Stendal Rasmussen: Trivsel i skolen. Elsebeth Jensen: Didaktik. Lærerens metodefrihed - valg og ansvar / af Henrik Juul og Sten Larsen. Brian Degn Mårtensson: Rammer og udvikling. Inklusion i et specialpædagogisk perspektiv / af Mette Molbæk og Susan Telter. Lotte Hedegaard-Sørensen: Inkluderende elevplaner. Mette Vedsgaard Christensen: Tosprogede elever - sprog og sprogtilegnelse. Sofia Esmann: Sproglig udvikling i fagene - dansk som andetsprog) ; Redskaber og temaer (Andy Højholdt: Tværprofessionelt samarbejde. Jette Worm Hansen: Tværfaglig undervisning. Roland Hachmann: It og læring. Alexander von Oettingen: Pædagogisk viden - mellem normativitet og evidens. Skolens sociale teknologier og styringslogikkerne bag / af John Benedicto Krejsler og Lejf Moos. Sten Larsen: Målstyringsparadigmet i skolen og kompetencetænkningen ; Den reflekterende lærerstuderende. Steen Nepper Larsen: Skoleudvikling - skolestyring, samfundsanalyse og pædagogik. Helle Hinge: Anvendt videnskabsteori. Anders Bæk Brønsted: Etik og jura. Tobias Heiberg: Giver teknologi det læringsudbytte, vi drømmer om?)

Pædagogik og lærerfaglighed

Grundigt bearbejdet
Bognummer: 
636807
Nota udgivelsesår: 
2017
Redaktion: 
Sten Larsen
Udgave: 
Hans Reitzel, 2016
ISBN: 
9788741262642