Problemløsende kampagner

når kommunikation flytter viden, holdninger og handlinger
Forfatter:
Ny grundbog om den særlige kommunikationsdisciplin at planlægge kampagner, der kan løse samfundsmæssige problemer. Bogen giver hjælp til seks konkrete faser i planlægningen af problemløsende kampagner: situationsanalyse, målgruppeanalyse, strategi, løsning, udrulning og evaluering
Note: 
Indhold: Definitionen på problemløsende kampagner (Genren problemløsende kampagner er særlig ; Otte kendetegn ved problemløsende kampagner) ; Fundamentet for planlægningen af problemløsende kampagner (Kampagnemål ; Strategiske målgrupper ; Forandring af viden, holdning og handling ; Tæt på målgrupperne ; Budskaber og kampagnekoncept ; Kontaktpunkter og medier ; Budget, tid og kontekst ; Evaluering af kampagnens effekt) ; Planlægningen af problemløsende kampagner (Samarbejde og planlægningsprocces ; Planlægningens seks faser)

Problemløsende kampagner

Standard e-bog
Under produktion. Denne bog vil blive tilgængelig, så snart den er færdigproduceret. Læs mere om bøger under produktion
Bognummer: 
664947
Nota udgivelsesår: 
2025
Udgave: 
Samfundslitteratur, 2024
ISBN: 
9788759338803