Reklamen til eksamen 14

Advertising Effectiveness Award 2014
Torsdag d. 27. november 2014 blev årets Advertising Effectiveness Awards (AEA) uddelt. Prisen er den eneste i Danmark, der fokuserer på reklamers effektivitet. Vanen tro blev der udpeget ni vindere samt en Grand Prix. I år gik den fornemste hæder til Carat og Hjaltelin Stahl for deres case "Tryg Plus" for Tryg. Juryen udtalte følgende om den Grand Prix-vindende case: "Casen er et fremragende eksempel på en virksomhed der påtager sig at løse en række bekymringer og udfordringer, som kunderne har - men som IKKE indgår traditionelt i en klassisk betjening af kunden. Kampagnen er tro mod Trygs DNA - og er bedst af alle årets cases i dokumentation af effekter og indsatser, baseret på en dybdegående indsigt i kunderne bekymringer."

Reklamen til eksamen 14

Grundigt bearbejdet
Bognummer: 
630399
Nota udgivelsesår: 
2015
Udgave: 
Kreativitet & Kommunikation, 2014
ISBN: 
9788798923756

Emneord