Retail mega mag 4

En helt ny 2025-udgivelse fyldt med viden om forbrugeradfærd, detailhandel og nethandel samt omnichannel. Detail magasinet indeholder inspirende artikler skrevet af eksperter inden for området samt relevante cases.Uanset om det drejer sig om at navigere i en eller flere salgskanaler, udvide og ekspandere, optimere og konsolidere, forbedre kundeoplevelsen eller at øge automatiseringen og digitaliseringen, så vil Retail Mega Mag 4 give dig værdifuld viden og inspiration.Indholdet spænder fra dybdegående analyser af markedet og forbrugerne, trends og adfærd, detailhandlen, nethandlen og tværgående kanalstrategier. En strøm af inspirerende artikler, der hver især udforsker et specifikt emneområde. Samt udtalelser fra aktører, der søger at navigere i den omskiftelige virkelighed og deler ud af deres erfaringer.Hvem har skrevet den første del?Viden om tidsånd, trends og forbrugeradfærd er kernen i pej gruppens virke – og derfor er den første del af Retail Mega Mag 4 skrevet af trendforskeren Louise Byg Kongsholm, der også er medforfatter til tre tidligere udgivelser om fremtidens detailhandel (‘Cross channel – fuld integration eller pengene tilbage’, ‘Cross channel 2’ samt ‘Total Retail’). Hun er også forfatter af de tre tidligere udgivelser af Retail Mega Mag.Louise Byg Kongsholm er pej gruppens CEO og ejer, ofte ansigtet udadtil, citeres ofte i pressen og holder mange foredrag på de skandinaviske scener – både de fysiske og digitale. Med sine mange års erfaring, gode analyse- og formidlingsevner har hun også tilføjet bestyrelsesposter og undervisningsroller til sit CV. (Forlagsbeskrivelse)

Retail mega mag 4

Standard e-bog

Du skal være logget ind for at kunne downloade denne bog. Gå til login.

Bognummer: 
668041
Nota udgivelsesår: 
2025
Udgave: 
Pej Gruppen, 2025, (4. udgave)
ISBN: 
9788799964871