Skole- og fritidspædagogik

(Fagbog til specialiseringen)
Note: 
Indhold: Et vitaliseringspsykologisk perspektiv på skole- og fritidspædagogik / af Jan Tønnesvang & Nanna B. Hedegaard. Daniela Cecchin: Om at understøtte børns udvikling, læring og dannelse i skole og fritidsinstitution. Lise Hostrup Sønnichsen: Børn og unges kropslige læring, udvikling og deltagelse i bevægelsesaktiviteter. Frank Storgaard: Natur, teknik og udeliv inden for skole- og fritidspædagogik. Klaus Thestrup: Digital dannelse i understøttende undervisning. Sara Hannibal: Lærerens og pædagogens didaktiske positioner - dansk i indskolingen som eksempel. Unges identitetsdannelse i forandring / af Noemi Katznelson og Niels Ulrik Sørensen. Klara Korsgaard: Literacy. Brit Gro-Nielsen: Hvad kan vi bruge de nationale test i læsning til? Æstetik og skole- og fritidspædagogik / af Bennyé D. Austring og Merete Sørensen. Merete Sørensen: Leg som lyst og læring. Ivy Schousboe: Integration - en del af hverdagslivet. Trine Ankerstjerne: Lovgivningsmæssige rammer på skole- og fritidsområdet. Christian Quvang: Inklusion - fra uddannelse til praksis - fra metode til måder at tænke på. Finn Thorbjørn Hansen: "Det sprog, vi har talt, trænger til at fornyes"

Skole- og fritidspædagogik

Indscannet e-bog, let bearbejdet
Bognummer: 
629410
Nota udgivelsesår: 
2015
Redaktion: 
Mogens Sørensen
Udgave: 
Akademisk Forlag, 2015
ISBN: 
9788750044130