Social kapital i organisationer

ledelse, kommunikation og samarbejde
(Erhvervspsykologiserien)
Note: 
Indhold: Teorien foldes ud ; Tillid, retfærdighed, samarbejdsevne ; Kerneopgaven ; Trivsel og værdiskabelse ; Den strukturelle side af samarbejdet om kerneopgaven ; Den kommunikative side af samarbejdet om kerneopgaven ; Social kapital som organisations- og ledelsesprincip og som styringsteknologi ; Forskning i kommunikationsmønstre i grupper og arbejdsfællesskaber ; Samlende social kapital - at skabe stærke afdelinger, grupper og teams ; Brobyggende social kapital ; Forbindende social kapital - kommunikation mellem ledelseslag ; Hvordan feedback øger samarbejdsevnen ; Bevidsthed om sproget kan øge den sociale kapital ; Strategiarbejde ; Forandringsledelse og procesretfærdighed ; Medarbejderudviklingssamtaler ; Møder til beslutning, meningsskabelse og læring ; Trivsels-, medarbejder- og ledermålinger osv.

Social kapital i organisationer

Standard e-bog

Forkortelsesgrad

Punktvariant

Eksportformat

Decimalnummerering

Download
Bognummer: 
637619
Nota udgivelsesår: 
2017
Udgave: 
Dansk Psykologisk Forlag, 2014
ISBN: 
9788777069000
Illustrator: 
Tove Krebs Lange