Strategisk salg

Note: 
Indhold: Brian Kruse Jacobsen: Trends omkring salgsudvikling og sælgerens rolle ; Salgsstrategi i sammenhæng med virksomhedens strategi ; Salgsledelse ; Performancesamtalen ; Markedssegmentering. Claus Thomsen: Salgsorganisering og sammensætning af team ; Key account management ; Relationssalg. Niels Holme: Salgskultur ; Risikooptimering og effektivisering af salgskæden. Susie Lynge: Strategisk networking og salg. Søren Hilligsøe: Forhandlingsteknik i en sælgers perspektiv

Bemærk, Nota har flere udgaver af denne e-bog. De vises alle nedenfor.

Strategisk salg

Standard e-bog

Du skal være logget ind for at kunne downloade denne bog. Gå til login.

Bognummer: 
649312
Nota udgivelsesår: 
2021
Redaktion: 
Brian Kruse Jacobsen
Udgave: 
Hans Reitzel, 2018, (2. udgave)
ISBN: 
9788741271613

Strategisk salg

Grundigt bearbejdet
Bognummer: 
630274
Nota udgivelsesår: 
2015
Udgave: 
Hans Reitzel, 2015
ISBN: 
9788741259857