Tværmedial markedskommunikation

videregående uddannelser
Lærebog der fører den klassiske markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervsrettede kommunikation, offline såvel som online. For studerende på videregående uddannelser
Note: 
Indhold: Definitioner ; Teorier og modeller ; Branding og positionering ; Kommunikations-strategi ; Interkulturel markedskommunikation ; Kommunikation, kreativitet og innovation ; Medieforbrug og -adfærd ; Medievalg og medieplanlægning ; Social kapital - jeg, mig og mine venner ; Virksomheden på de sociale medier ; Sociale medier i praksis ; Webdesign ; Søgemaksineopdatering (SEO) ; Søgeordsannoncering (SEM) ; Content marketing ; Influencer marketing ; Annoncering og annoncenetværk ; E-mailmarketing ; Massekommunikation ; Ukonventionel kommunikation ; Effektmåling og evaluering

Tværmedial markedskommunikation

Standard e-bog

Du skal være logget ind for at kunne downloade denne bog. Gå til login.

Bognummer: 
651400
Nota udgivelsesår: 
2021
Udgave: 
Hans Reitzel, 2021
ISBN: 
9788741278094