Undervisningsdifferentiering i dansk

teori og praksis
(Teori og praksis)
Note: 
Indhold: Generelt (Jens Hansen Lund: Undervisningsdifferentiering - hvorfor, hvad og hvordan? Martin Jørgensen: Et fagdidaktisk perspektiv på undervisningsdifferentiering. Johannes Fibiger: Under ombygning - stilladsering, modellering og mesterlære) ; Læsning (Inger Maibom: Læsning i 1.-6. klasse - metoder med et indbygget princip om differentiering. Helle Bundgaard Svendsen: Differentieret danskundervisning i læsning, 4.-10. klasse) ; Fremstilling (Charlotte F. Reusch: Barn på isflage : differentieret undervisning i fremstilling i 1.-6. klasse. Torben Sebro: Fremstilling, 4.-10. klasse. Undervisningsdifferentiering og filmproduktion i dansk / Christine Pilegaard Larsen og Thilde Emilie Møller) ; Fortolkning (Søren Fanø: Tekstarbejde, undervisningsdifferentiering og fortolkning på 1.-6. klassetrin. Marianne Oksbjerg: Litteratur er grundforskning i, hvad det vil sige at være menneske, og ikke tungetale, der skal oversættes) ; Kommunikation (Lisbet Hastrup Clausen: Tale, lytte, talelytte og lyttetale! : tekst, sprog og kommunikation i 1.-6. klasse. Johannes Fibiger: Medieret mundtlighed)

Undervisningsdifferentiering i dansk

Grundigt bearbejdet
Bognummer: 
640686
Nota udgivelsesår: 
2018
Udgave: 
Kvan, 2018
ISBN: 
9788792871916