Fjernadgang til iPad og iPhone

Her følger en vejledning til hvordan du giver Nota support fjernadgang til din iPad eller iPhone enhed.

Nota yder fjernsupport via appen ”TeamViewer QuickSupport” som hentes fra App Store.

I denne vejledning benyttes en Ipad og appen hentes via App Store.

Sådan installeres appen "TeamViewer QuickSupport". 

  1. Åben appen ”App Store” fra startmenuen på din Apple enhed.
    Skærmbillede der viser placeringen af appen App Store
     

  2. Vælg ”Søg” som du kan finde nederst i App Store. 
    Skærmbillede der viser placeringen af Søg muligheden
     

  3. Skriv ”TeamViewer QuickSupport” i appens søgefelt. 
    Skærmbillede der viser placeringen af søgefeltet i App Store

  4. Tryk på knappen ”Hent” når du har søgt appen frem. 
    Skærmbillede der viser placeringen af Hent muligheden
     

  5. Vælg nu knappen ”Installer”.
    Skærmbillede der viser placeringen af knappen Installer
     

  6. Når appen er færdig med at downloade, tryk derefter på knappen ”Åben”.
    Skærmbillede der viser placeringen af knappen Åben
     

  7. En boks vil nu være fremme med teksten ”QuickSupport vil gerne sende dig meddelelser”. Vælg mellem mulighederne ”Tillad ikke” eller ”Tillad” som du finder ved siden af hinanden.
    Skærmbillede der viser boksen med teksten QuickSupport vil gerne sende dig meddelelser

  8. Du har nu hentet ”TeamViewer QuickSupport” appen ned på din enhed og er klar til, at Nota kan yde fjersupport.
     

Sådan gives der fjernadgang til din enhed. 

  1. For at Nota Support kan yde fjernsupport skal der oprettes en forbindelse. Åben appen ”QuickSupport” fra startmenuen på din Ipad eller Iphone.

  2. Oplys dit id nummer som du finder ved ”Dit ID”. Nummeret er på 9 cifre.
    Skærmbillede der viser placeringen af Dit ID

  3. En boks vil nu være fremme på din skærm med teksten ”Vil du tillade fjernsupport? Vil du give tilladelse til Support Nota til fjernsupport til din mobile enhed?”. Vælg knappen "Tillad". 
    Skærmbillede der viser knappen Tillad
     

  4. Vælg knappen ”Start transmission” for at give Nota adgang til din enhed.
    Skærmbillede der viser placeringen af knappen Start transmission
     

  5. Vælg knappen ”Start udsendelse”.
    Skærmbillede der viser placeringen af knappen Start udsendelse
     

  6. Der er nu oprettet fjernadgang til din Apple enhed. Der er mulighed for, at yde hjælp ved at styrer din Apple enhed eller se hvad du fortager dig på egen hånd.

  7. Vælg knappen ”Stop udsendelse” når supporten er færdiggjort. 
    Skærmbillede der viser placeringen af knappen Stop udsendelse
     

  8. Vælg derefter ”Afbryd knappen” for at lukke forbindelsen som du kan finde oppe i venstre hjørne. 
    Skærmbillede der viser placeringen af Afbryd knappen
     

  9. Vælg ”luk”.
    Skærmbillede der viser placeringen af knappen Luk

Hjælpe-emneord

Kontakt

Kontaktcenter
Tlf. 39 13 46 00
Åbningstider: 
Mandag til torsdag kl. 8-15, fredag kl. 8-12