Moderne markedsføring

Opgaver og cases
Note: 
Indhold: Moderne markedsføring ; Værdiskabelse med kunden i centrum ; Intern analyse ; Markedsføring på BtC-markedet ; Markedsføring på BtB-markedet ; Marked og konkurrencesituation ; Omverdensanalyse ; Metoder til skabelse af markeds- og kundeindsigt ; SWOT-analyse ; Strategiske muligheder ; Markedspositioner og strategier ; Strategiske målsætninger ; Segmentering og målgruppevalg ; Positionering ; Modeller for internationalisering ; Indtrængning på internationale markeder ; Interkulturel markedsføring ; Produktstrategier ; Serviceydelser og oplevelser ; Branding/brands ; Prisstrategier- og fastsættelse ; Distribution ; Kommunikationsstrategi/planlægning ; Online/digital markedsføring ; Reklame/offline ; Offline medieplanlægning og -strategi ; Implicitte reklameformater ; PR, sponsorering og events ; Direct marketing (DM) ; Brandaktivering ; Return of marketing investments (ROMI) og effektmålinger ; Tværgående cases

Moderne markedsføring

Grundigt bearbejdet
Bognummer: 
635891
Nota udgivelsesår: 
2017
Udgave: 
Hans Reitzel, 2017
ISBN: 
9788741267319