Tværmedial markedskommunikation

videregående uddannelser
Lærebog der fører den klassiske markedskommunikation ind i den digitaliserede verden. Tværmedial markedskommunikation er virksomhedens samlede erhvervsrettede kommunikation, offline såvel som online. For studerende på videregående uddannelser
Note: 
Indhold: Definitioner ; Teorier og modeller ; Branding og positionering ; Kommunikationsstrategi ; Interkulturel markedskommunikation ; Kommunikation, kreativitet og innovation ; Medieforbrug og -adfærd ; Medievalg og medieplanlægning ; Social kapital - jeg, mig og mine venner ; Virksomheden på de sociale medier ; Webdesign ; Søgemaksineopdatering (SEO) ; Søgeordsannoncering (SEM) ; Content marketing ; Influencer marketing ; Annoncering og annoncenetværk ; E-mailmarketing ; Massekommunikation ; Ukonventionel kommunikation ; Effektmåling og evaluering

Tværmedial markedskommunikation

Standard e-bog
Under produktion. Denne bog vil blive tilgængelig, så snart den er færdigproduceret. Læs mere om bøger under produktion
Bognummer: 
664854
Nota udgivelsesår: 
2024
Udgave: 
Hans Reitzel, 2024, (2. udgave)
ISBN: 
9788702393750