Buyology

sandheder og løgne om, hvorfor vi køber
Forfatter:
Om hvordan man anvender hjernescanning for at afdække, hvordan mennesker reagerer på diverse reklamer og produkter
Note: 
Indhold: Blodet strømmer til hovedet : den største neuromarketing-analyse nogensinde ; Dette må være stedet : Product Placement, American Idol og Fords megadyre fejltagelse ; Jeg vil gerne have det samme som hende : spejlneuroner i funktion ; I can't see clearly now : underbevidste budskaber lever og har det godt ; Tror du på magi? : ritualer, overtro, og hvorfor vi køber ; En lille bøn : tro, religion og mærker ; Hvorfor har jeg valgt dig? : styrken i somatiske markører ; En underfuld fornemmelse : salg til vores sanser ; Og svaret er - : neuromarketing og forudsigelser om fremtiden ; Lad os tilbringe natten sammen : sex i reklamer ; Konklusion : brand new day

Buyology

Lydbog med tekst

Du skal være logget ind for at kunne downloade denne bog. Gå til login.

Spilletid: 
10 timer 4 minutter
Bognummer: 
18368
Indlæsningsår: 
2009
Nota udgivelsesår: 
2010
Indlæser: 
Udgave: 
Børsen, 2008
ISBN: 
9788776642945