Strategisk metode til innovativ iværksættelse

Forfatter:
Iværksættelse tager udgangspunkt i innovation, usikkerhed og en kløft mellem mål og ressourcer. Her præsenteres en strategisk iværksættermetode, samt en model kaldet vinderpyramiden med 3 sider; forretningslogikken, forretningsformlen og forretningsuniverset
Note: 
Indhold: Om forretningslogikken (Kreativ markedsforståelse og systematisk idésporing ; Identifikation af mulighedernes vindue ; Design af det unikke forretningskoncept) ; Om forretningsuniverset (Kundesegmentering som kernen i innovation ; Konkurrence som innovationskilde ; De skjulte adgangsbarrierer) ; Om forretningsformlen (Strategier for innovative iværksættervirksomheder ; Iværksættelse og forretningsidéer i det ufødte marked ; Iværksættelse, skalering og vækst)

Strategisk metode til innovativ iværksættelse

Standard e-bog

Du skal være logget ind for at kunne downloade denne bog. Gå til login.

Bognummer: 
661030
Nota udgivelsesår: 
2024
Udgave: 
Samfundslitteratur, 2006
ISBN: 
9788759312261