Consumer behaviour

a european perspective
Note: 
Indhold: Consumers in the market-place ; Consumer behaviour and consumer society ; Shopping, buying and disposing ; How consumers see the world and themselves ; Perception and meaning ; The self ; Motivation, lifestyles and values ; Consumers as decision-makers ; Learning and memory ; Attitudes ; Decision-making ; European consumers and their social groups ; Groups and social media ; European families: types, structures, decision-making and age cohorts;- Income and social class ; Culture and european consumers ; Culture and consumer behaviour ; Cultural change processes

Bemærk, Nota har flere udgaver af denne e-bog. De vises alle nedenfor.

Consumer behaviour (Engelsk)

Standard e-bog

Du skal være logget ind for at kunne downloade denne bog. Gå til login.

Bognummer: 
667576
Nota udgivelsesår: 
2025
Udgave: 
Pearson, 2019, (7. udgave)
ISBN: 
9781292245423

Consumer behaviour (Engelsk)

Grundigt bearbejdet
Bognummer: 
633969
Nota udgivelsesår: 
2016
Udgave: 
Pearson, 2016, (6. udgave)
ISBN: 
9781292116723

Consumer behaviour (Engelsk)

Grundigt bearbejdet
Bognummer: 
633773
Nota udgivelsesår: 
2016
Udgave: 
Pearson, 2012, (2. udgave)
ISBN: 
9780273736950