Strategisk bæredygtighed

den nye ledelsesopgave
Tre erfarne erhvervsfolk om, hvordan man kan skabe værdi for virksomheden med bæredygtighed, og hvilke nye opgaver, krav og kompetencebehov, det skaber
Note: 
Indhold: Bæredygtighed som grundvilkår for strategi (Bæredygtighedskrisen kræver ny kurs ; Virksomheders vilkår påvirkes af bæredygtighed ; Strategi med bæredygtighed) ; Hvordan skaber man værdi med bæredygtighed? (Fire veje til værdiskabelse ; Ansvar ; Forretningsmuligheder ; Brand value ; Risiko) ; Den nye ledelsesopgave (At læne sig ind - et centralt værktøj ; Kompetencer i ledelse og bestyrelse)

Strategisk bæredygtighed

Standard e-bog
Under produktion. Denne bog vil blive tilgængelig, så snart den er færdigproduceret. Læs mere om bøger under produktion
Bognummer: 
668538
Nota udgivelsesår: 
2025
Udgave: 
MAGNA, 2021
ISBN: 
9788797342008