Gå til hovedindhold

Vil du være vores nye kollega i Kontaktcenteret hos Det Kgl. Biblioteks Nota-service?

Vil du være med til at levere professionel, teknisk og faglig support til vores medlemmer? Vil du sætte dit præg på en organisation i udvikling? Så er det måske dig vi søger.

Om stillingen

Vi har brug for en kollega, som har et veludviklet gen inden for support, direkte brugerkontakt og IT.

I Kontaktcenteret supporterer vi medlemmer via telefon og mail, ligesom vi løser tekniske udfordringer, så medlemmerne af Nota-service kan benytte vores digitale produkter. Desuden producerer vi skriftlige vejledninger og korte film til nota.dk. Vi står for indmeldelse af kommende medlemmer, og sikrer at der er den rette dokumentation for medlemskabet. Endvidere tester vi eksisterende og nye produkter, ligesom vi aktivt følger den teknologiske udvikling på området. Hvis en kollega har tekniske udfordringer eller tastaturet ikke virker, hjælper Kontaktcenteret også med dette.

Om dig

  • Du er udadvendt og serviceminded, og har et stærkt medlems-mindset
  • Du har gode kommunikative evner, både skriftligt og mundtligt
  • Du har en grundlæggende forståelse og flair for IT
  • Du har kendskab til iOS- og androidenheder og de forskellige computertyper (Windows,Mac, Chromebook)
  • Du er lærenem og grundig, og kan sætte dig ind i komplekse opgaver
  • Du har et drive og initiativ, der sikrer, at vi kommer i mål med opgaverne
  • Du er som person er engageret, ambitiøs og målrettet samt åben over for nyeopgaver i en omskiftelig tid
  • Du har et godt humør og let til smil

Det allervigtigste er, at du har lyst til at lære nyt og trives i et travlt miljø. Det er derfor også en fordel, hvis du trives i et arbejde, hvor der er en bred kontaktflade.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du ansættes efter fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisation – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) samt organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK).

Vi lægger vægt på balance mellem arbejdsliv og fritid, og du har mulighed for fleksibel arbejdstid. Ansættelsen er på 37 timer ugentligt inklusiv frokostpause. 

Ansættelsessted er Axeltorv 6, 4900 Nakskov.

Praktiske oplysninger

Stillingen kan kun søges elektronisk via linket ”søg stillingen”.

Vedlæg din ansøgning, CV, eksamensbeviser og eventuelle anbefalinger.  

Ansøgningen skal være modtaget d. 7. juni.  

forventer at holde samtaler i uge 24.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet offentlig straffeattest.

Ved eventuelle tekniske problemer, kontakt venligst HR Manager Talent Solutions Support på tlf. 7244 0644.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.